luni, 23 iulie 2012

Spaţiul Schengen

    Salutări tuturor! Îmi cer scuze pentru că nu am reușit să postez nimic în weekend, dar am fost plecat din localitate, și nu am avut cum să-mi accesez blogul. Dar acum am revenit şi astăzi voi face 2 postări... Prima va fi despre spaţiul Schengen.
    Spaţiul Schengen reprezintă o zonă din Europa în care nu se percep taxe vamale, neexistând controale între ţările membre , ceea ce face transportul în spaţiul Schengen foarte uşor. Tratatul de aderare a fost semnat pentru prima dată în 1985, de către Belgia, Luxemburg, Franţa, Olanda şi Germania. De atunci, multe alte ţări au mai aderat la Schengen, astfel că, în preyent, mai bine de jumătate din ţările europene se află în spaţiul Schengen. România, Bulgaria şi Cipru doresc să intre şi ele în spaţiul Schengen, dar, pentru a adera, toate celelalte state membre trebuie să fie de acord. România şi Bulgaria nu pot adera încă, deoarece Olanda refuză să accepte intrarea acestor 2 ţări în spaţiul Schengen, amânând orice decizie pentru luna septembrie 2012.
    Voi ce spuneţi? Doriţi ca România să intre în Schengen? Consideraţi că opoziţia Olandei este justificată? Credeţi că, în septembrie, olandezii ne vor accepta în Schengen?
Aştept comentarii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu