luni, 23 iulie 2012

Comerţul online în România

    În România, cumpărăturile online nu sunt prea practicate. Există site-uri de profil (precum www.okazii.ro sau www.tocmai.ro), dar, în general, românii îşi fac cumpărăturile în lumea reală, printre rafturi. Există mulţi oameni care se declară nemulţumiţi de faptul că în România nu există eBay (ceea ce e surprinzător, având în vedere că polonezii, maghiarii şi ruşii au eBay, dar, pe de altă parte, nici bulgarii nu au). Sincer să fiu, mi-ar plăcea ca şi în România să existe eBay, dar nu consider că este o prioritate absolută; eu mă declar mulţumit de www.okazii.ro- nu am luat niciodată ţeapă folosind acest site (ceea ce pe eBay mi s-a întâmplat). Voi ce părere aveţi? Sunteţi mulţumiţi de piaţa online din România sau nu? Gândiţi-vă...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu