miercuri, 18 iulie 2012

Experienţe de weekend-Partea a II-a

    Cu toţii ne dorim, la un moment dat, să evadăm din monotonia vieţii de zi cu zi şi să vedem alte locuri, mai frumoase, mai deosebite. Eu am văzut un astfel de loc chiar weekend-ul trecut... Să nu vă inchipuiţi că vorbesc despre Dubai sau Shanghai, ci despre Zetea, o comună din judeţul Harghita de-a dreptul specială...



    Călătoria spre Zetea a fost una foarte placută... de la poluarea din Bacău, am ajuns într-o zonă cu multă verdeaţă, peisaje de vis şi specialităţi culinare foarte deosebite.
La Zetea nu mai fusesem din 2007; nu mai aveam decât nişte vagi amintiri legate de această zonă.              Când am ajuns în sfârşit la destinaţie, după un drum de 3 ore, am găsit o comună foarte frumoasă, curată si animată. Am stat la nişte rude (pe care nu le mai văzusem de luni bune), care au fost      foarte amabile şi care au facut şederea foarte placuta. :)
    În prima seară, datorită faptului că am ajuns destul de târziu, nu am avut prilejul de a vizita împrejurimile; după o masă copioasă, m-am dus in dormitorul meu (care, sincer sa fiu, mi-a plăcut foarte mult) şi am intrat in lumea viselor...
    Ce ţin eu minte din a doua zi este că am fost la "coada lacului"-dupa o după amiază petrecută aruncând pietre in apă si făcînd poze, m-am intors la căsuţă...


    A treia zi mi-a placut cel mai mult; am fost la barajul din zonă, am savurat traditionalul Langos (o specialitate ungurească care seamănă cu o uriaşă gogoaşă plată, cu umplutura la alegere), am intrat puţin in apa, am mai făcut nişte poze şi am plecat din nou...



    A, da, era să uit! Înainte de a ajunge acasă, ne-am oprit puţin să vedem nişte maşini de pompieri, de la vechile maşini folosite în perioada comunistă până la actualele maşini ale pompierilor SMURD...

    Excursia la Zetea mi-a bucurat sufletul; am mai descoperit un loc fumos din România, am avut parte de o experienţă foarte frumoasă si m-am distrat pe cinste! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu